The Pain Arrives In Me

2011-03-28 @ 23:23:56
Har gått i någon slags dvala då jag inte orkar bry mig om någonting. Vill att saker händer. Att saker och ting blir så mycket roligare än vad det är nu. Jag vill ha helg. Ja, det är vad jag vill ha. Lite synd äre då att det är måndag. Jävligt synd om jag tänker efter. Har dock mina planer på hur jag ska klara av denna vecka. Skulle helst inte banga på att gå ner i vikt av att inte göra någonting. Typ äta. Åh va bäst det skulle va. Och med den drömmen säger jag godnatt. Vill också tillägga att jag har sovmorgon imorn. Peacu out you guys!
langar en snabb bild

Kommentarer
Postat av: Bellan

åååååhhh asså pallar inte!! så jävla fula <3

2011-03-30 @ 21:08:21
URL: http://isabelli.devote.se

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback