tears don't mean your loosing

2011-03-03 @ 13:28:30
Hade det trevligt igår i Solna med sköna människor. Fick skjuts hem och jag och ellinor somnade sirekt efter big brother repriset. Fett trötta brudar ... Nu är jag hemma och jag fixat mig lite. Känner mig närmare människa nu iaf. Ska snart dra mig mot gatan och möta Erik först sen till Denize. Runt tre drar jag och Denize till min farmor och farfar. Där kommer vi spendera kvällen och natten. Ska äta ute sen rullar jag och Denize vidare på bio eller något. Myyyyysigt! Ciao

Kommentarer
Postat av: Klara

Hahahha nej det förstår jag, herregud va fula dom är.. att dom orkar.. haha!

2011-03-03 @ 13:50:25
URL: http://www.klaralee.devote.se

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback