Say Goodbye As We Dance With The Devil

2011-03-17 @ 21:58:15
Kan det inte bara var så lätt ibland? Att man verkligen känner sig själv? Att man verkligen vet exakt hela tiden vad man känner? Skulle vara perfekt med en lite skärm där det stog vad man känner just nu, och vad man ska göra. Åh awesomeness. Känner mig lite epic när man i ena stunden är i hyffsat ok tillstånd, till att böla för ingenting. Wtf liksom?! OCh magkänslor ska vi inte ens snacka om.
Har legat i min säng med hel släckt rum ett tag nu. Snackat lite i tele. Mest stittat in i den mörka, tomma väggen. (haha deppmod3) Inte gjort ett skit jag skrev att jag skulle göra. Funderar på att skita i allt just nu. Precis jävla allt. Bara för att jag helt enkelt inte orkar. Eller kan. Är ju typ jättesjuk. Fan, har lust att skriva en hel jävla bok. Men hur kul på en skala? Slipknot, Breaking Benjamin och Dead by April får trösta mig. Och att det är fredag imorn. Och big brother nu.

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback