kärlek börjar med bråk och slutar med barnbidrag

2011-03-02 @ 18:55:20
CHaaaabloggen! har gjort typ tre videobloggs men ingen är typ .. intressant. Sitter bara där som ett mongo och posar. Schön man e. Ikväll drar vi till Solna och partar med människorna. Alltsååå är fett otagg på att blogga nuförtiden. Kanske för att jag inte har några roliga bilder att bjussa på, men ikväll ska vi försöka ta lite så blir troligtvis lite mer bloggning. Wihooow säger ni ?! Vet inte vart jag sover, förhoppningsvis hos ellinor men dt verkar inte bli av. Så får väl stöka ner mitt rum ännu mer rå ... Buhu! Nu ropar denize på mat så haare så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan lägga upp bilder ifrån Thailand.. När du är vid stranden eller något.. Rumpa och bröst du skulle få massor av besökare på din blogg kan jag säga.. En bra ide om du inte har några bilder att lägga upp...

2011-03-03 @ 00:09:41

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback