nolltio

2011-01-15 @ 19:58:43

Jag kommer ihåg förra året som om det vore igår. Jag ljög till mina föräldrar om att jag skulle på filmkväll hos gurra och sova där. Det var mitt sätt att säga ikväll ska jag supa järnet. En flaska vodka var standard på helgerna, vare säg vi halsade det på röda eller på fest. ''Säg till om jag ramlar''. När vi lyckade ta oss hem hoppade jag och en vän alltid ner i badkaret med julmust och pepparkakor. I stort sett var vi små skitungar som älskade att skippa spanskan, busa med pojkar, kamma håret och bli skrämda av mina köksfönstren i tro om att det skulle ploppa upp en psykopat där. Ofta, saknar jag de tiderna. Fan, vad mycket vi gjorde. Äckligt roliga minnen alltså. Gick sällan en dag utan ett dagens, eller ett jävla gott skratt. Men, som sagt, är ändå glad över tiderna som vi lever i nu. Ska absolut, absolut, absolut inte klaga.


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback