i never knew that i could feel this way

2011-01-11 @ 20:43:49
Nollelva. Kan fan inte fatta hur snabbt tiden går och hur mycket som har förändrats på bara ett år. Om jag tänker efter är jag glad för varenda liten sak som har hänt. Positiva som negativa. Har lärt mig extremt mycket av mina misstag, och får finfina minnen. Skulle vilja rabbla upp alla underbara kvällar jag haft med alla möjliga människor, men det skulle bli för mycket. Är bara så glad över hur saker och ting har blivit egentligen. Visst, jag har varit rejält nere vissa tider, men jag har alltid tagit mig upp efter varje fall och gått vidare. Har lärt känna så mycket nya människor, festat äckligt mycket och alla galna kväller/nätter är fan obeskrivliga. Ja, det här året har varit bra och det här ska bli ännu bättre. Är fett med redo för allting nu. Det känns bra. Riktigt bra.

Morgan Page - Fight for you. Årets jävla låt. Nyår, linkan, gurra, lokalen, röda, fylla. Joanna, Melissa, Denize ...



Kommentarer
Postat av: Melissa Scholz

SAKNAR!

2011-01-11 @ 22:13:16
URL: http://scholz.blogg.se/

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback