fake it until you make it

2011-01-19 @ 22:25:19

Så mycket förändringar nu. Det känns som att man inte hinner mer. Gymnasieval och skolan stressar mig rejält, men också en massa andra grejer jag inte tänker ta upp i bloggen. Även om det kommer bli så positivt i slutet är det jävligt jobbigt och påfrestande. Känner mig som ett jävla offer ... Dessutom har jag märkt en massa grejer som ska komma fram som positiva, men jag tar dom som negativa. Det stör mig, då jag verkligen vill kunna släppa allt och bara njuta just nu. Vill egentligen skriva allt, allt i bloggen. Men jag vet att det är personer som läser den som kanske inte är lämliga för att höra sådana saker om mig. Hatar också att säga precis hur jag mår och vad jag tänker. Känner mig som värsta attentionwhore, då en speciell sak alltid finns i mitt huvud. Känns som att jag tjatar om det hela tiden. Ajaaa, skitsamma ... Ska inte hålla på med skitsnack nu. Hörs imornrå bloggen!


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback