don't waste your time on me your already the voice inside my head

2011-01-13 @ 22:01:37

Bara jag som är fett trött på typ en själv? Jag sitter här och tänker på hur jävla bättre man ska bli. Man ska träna. Plugga. Bli en förhållandetyp. Och aa, jag vettefan alltså. Men när man väl står där med joggingdojorna på, eller spanskaboken i handen bangar man ur. Skjuter upp det. Orkar liksom inte. Och tänker, amen jag tar det här imorn. Just idag har jag faktiskt lite ont i huvudet. Just idag är jag lite extra trött. Daniella, kan du skärpa dig och bara lyfta din feta rumpa och GÖRA NÅGOT! Damp på den.

Imorn är det ju då fredag. Redo för festligheter! Kanske ska spåra här hemma, som någon tydligen trodde?! Aa, eller inte. Maybe lateroooo. Just nu tänkte jag bänka mig framför tv. Som typ precis alla andra kvällar. Utan sällskap. Hahah fett sårad.


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback