cause it's you and me forever

2011-01-15 @ 09:42:18
Drog till någon erik som bodde här i närheten. Där träffade jag på en fin gammal vän, och hade det även väldigt roligt mot nattjäveln. Kom hem med två knasiga brudar runt halvtvå. Nu ligger dom och sussar. Jag gick upp för min rumpa fick inte plats längre. Tre tjejer i en 170 säng, det är fan värre en två brudar och en kille ...

Gårdagens roligaste är ju dock min jävla mobil. Har fått en ny, touchskit. Jag är liksom mer utav en standard, tegelsten. Knappar ska det va. Men nej, nu måste jag ha en tocuh eftersom det inte finns nya knappiga. Aa men iaf, så kan jag ju inte ett skit om denna mobil. Så varje gång någon ringer får jag panik för jag vet inte hur jag ska svara, och sms ser ut som bajs. Stora bokstäver, små, hundra mellanrum ... Och sen när jag börjar lära mig den igår ska bellan ändra tema så allt ändras typ. Haha alltså orkar inte. Fast nu börjar jag dock lära mig den helt. Awesomeness!


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback