2230

2011-01-12 @ 22:30:07
Vill mysa ner i en fin killes varma famn just nu, fett värt. Men ändå trivs jag så bra som singel. Dubbelmoral till miljoner alltså. Kan man inte vara både och? Göra vadfan man vill på helger och dagar, eller när man nu vill vara ensam och singel, och sen komma hem och där ligger killen och väntar i sängen. Mysiii. Awesome det skulle va. Liksom att ha kille precis när man vill ... hehe.
Om en halvtimme börjar true blood som jag alltid ser på innan jag somnar. Alltid. Helt grymt program. Asheta sex scener också, Denize du måste checka!!!!! Imorn äre ganska långt och pain dag, och sen efter skolan ska jag vara med Denizen. Ska försöka få klart alla mina arbeten så jag kan ägna all tid åt att plugga till proven. Får se hur det går ...


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback