Nödvändigt Skit

2011-04-25 @ 16:32:47
Det här lovet har verkligen varit behövligt. Inge stress, inge större drama(för min del), och bara en massa sol, sup och fina människor. Kartellen har jag också knarkat. Startade lovet med inga som helst hemmatider och en villa för mig själv. För mig själv var jag dock inte en enda sekund ... Under veckan har ju också passat på att träffa fina Linn, som dessutom har fyllt 16 nu. Grattis i efterskott! Körde hårt i torsdags, vilket ledde till att helgen blev aningen chill. Har inte sovit ensam på fyra dagar nu, och imorn ska man upp antingen halv sju, eller nio. Det återstår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Langa bilden till facebook broooooor.

2011-04-25 @ 23:05:51
Postat av: Anonym

Langa bilden till facebook broooooor.

2011-04-25 @ 23:06:56

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback