you can hang with me

2010-09-09 @ 15:40:27
Sooooft dag, is all i have to say. Eller ? Jofan, den funkade. På lunchrasten drog jag och dedde till vby för lite grejsimojsfixande. Nu kom jag hem och kom precis på att det typ inte finns något att äta. Lite ångest va ?! Men jag får väl skrapa ihop något ... bläh. Runt sex rullar jag till erikkk.
Måste typ packa och planera nu. Drar till Trosa med några fina människor över helgen. Sitta uppe hela nätterna och snacka skit är vad vi ska göra. På dagarn ska vi typ ... leka ? Äh, det löser sig mannen. Börjar bli taggad nu faktiskt, ta på fan denize! Hörde du det, jag är taggad!!!! Eller ? .....


hohohoh, finns det några snälla barn ???


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback