varför ska det ta schtopp ?

2010-09-14 @ 14:54:55
När man är liksom on top of the world. Man skriver som bara den. Har en massa text i huvudet som bara väntar på att få komma in i datan. Man kan allt om Sveriges ekonomi och FPs tycke om det hela. Ja, då ska det fanemig ta stopp. Schlutt. Förstoppning liksom. Som en tampong. En propp bara. Helt galet irriterande. Och då, helt plötsligt, kan man inget. Vadfan betyder ekonomi ? Vem är Jan Björklund ? Och det enda man skriver är typ Folkpartiets huvudfrågor handlar om jobb, utbildning och de äldre. Ja, vad mer ? Kom igen Daniella. Du kan ju detta! Men NEJ! Det värsta är att det jag sitter och inte kan, ska vara klart nästa fredag och mina betyg i So och No vägs på detta. Fuck it säger jag bara. Vill bara kopiera allt från Folkpartiet.se och säga att detta har jag gjort. Klappat och klart liksom! Varför kan inte textne bara komma som en Kent låt ? Helt naturligt liksom. Kom igen hjärnan, släpp sargen och kom in i matchen förfan! Men NEJ!



Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback