latero

2010-09-16 @ 12:41:21
Hur kan man vara otaggad inför london ? Förklara det för mig. Sitter här mitt rum ... har inte packat, inte duschat, ingenting. Wäää. Men vill inte lämna älskade sverige. Tänkt om jag missar något liksom. Säkra, trygga, söta sverige. Men å andra sidan fuck it. Festa, ja det har jag gjort som faen och kommer göra som faen. En helg, come on. En helg. Har ''missat'' två helger nu, men jag har nog upplevt mer än många andra. Bra som dåliga. Dock är man ju fan femton barre, man ska festa! Det är galet kul alltså. Ööööh, nu gick vi lite off track känner jag ... Så, back to basic, jag drar till fucking london. Shoppar galet och skaffar mig ett feting till minne. Mamma, farmor och jag. Det är vi tre liksom. Starbucks, primark och fyrstjärnigt hotel. NAJS! HEJDÅÅÅÅ PEPS. HAREEEEE ojoj glömde också att jag måste plugga i london. NAAAAAAAAAAJS. not ..


Mupp en el español. Ta mig tillbaka!


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback