i'm so fucking proud

2010-09-23 @ 19:58:15
Tränat fyra dagar i rad nu, och det känns som faen! Rumpa och lår alltså ... ouff. Men det känns bra! Skit bra! Ska börja köra hårt nu, för att jag har riktig jävla viktångest. Vägde mig idag ... fick mig fan att vilja spy. Så nu är jag bara ännu mer taggad. Egentligen vet jag inte varför jag hackar upp mig på siffrorna. Jag har alltid varit en sån som bryr mig mest om hur jag ser ut, inte hur mycket jag väger. Dock tycker jag faktiskt att det finns liiite för mycket att ta i och att jeansen börjar bli liiite för tajta igen. Men jag ska fan inte sluta äta, som jag har gjort vissa gånger. Gick ner tre-fyra kilo på en vecka en gång. Åt nästan ingenting .. Fine, man går ner i vikt, men man förlorar tuttarna, och formerna, eftersom kroppen ''äter'' upp muskler och fett där. Och jag vill inte på världskartan förlora tuttarna alltså ... nej usch. Så jag ska äta bra, och träna. Wohooow, nu kör vi!


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback