hurtbulle

2010-09-20 @ 22:58:57
Haha herregud ... kommer ihåg första gången jag hörde ordet hurtbulle. Var av en dåvarande fin vän och fan va jag garva. Hurtbulle liksom ? Låter typ som ett wienerbröd, eller något. Gal1.
Imorn kör jag på wienerbröd dåra. Orientering it is. Kör hårt tills klockan någonting, sen ska vi tillbaka till skolan för lektioner. Hur dåligt ?! Funderar starkt på att skippa dom alltså. Menar dom seriöst att man ska sitta där och löka medans man arbetar lr något. Damn, galenskaper. Dessutom har vi en pytteredovisning. Ännu värre. Rödrosig, lökig och helt slut ska man stå där framme och leka mvgbarn. Naaaaeeeej skulle inte tro det va. Men tyvär säger jag what to do. Cause what the fuck do to ?!
Det var mitt, hejdåååå!

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback