2010-09-29 @ 13:43:19

Vi är som en person i två kroppar. Vi förstår varandra. Alltså ... det är så jävla svårt att förklara, men du är som min tvilling. Jag känner på mig när något inte är rätt. Utan dig är jag inte hel. Utan dig blir det svårt. MEd dig är inget konstigt, udda eller fel. Jag kan säga allt till dig utan att skämmas, och du har alltid ställt upp för mig! Och den där drömmen jag drömde för inte så länge sen, remember ? Den skrämde skiten ut mig. Vart helt lost är jag vaknade. Men det kommer inte hända i verklighete, för du är SÅ JÄVLA BÄÄÄÄÄST! VI ÄR SÅ JÄVLA BÄST, OCH SKÖNA, OCH ROLIGA, OCH TYP ... ALLT! Massvis av kärlek till dig baby! Du gör verkligen mina dagar, och jag kommer alltidalltid att finnas här. Alla lägen! 




BARA FÖR ATT DINA TITTAR ÄR HUMUNGOUS! HIHI ... (A)


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback