.

2010-09-04 @ 10:24:23


Kvällen började inne i stan.Killarna vi skulle träffa kunde inte igår så vi åt ensamma. Därefter åkte vi hem till denize lägenhet för att sotfa lite, vi var så gaaalet trötta. Sen drog vi till Robin där det var ett gäng killar. Tog det lugnt där och hade det trevligt. Runt tio drog jag, Denize, Kevin och Max till Coop parkeringen för att det var någon jävla moppeträff där. Så där var vi i typ en timma då vi tillslut tvingade killarna att skjutsa tillbaka oss. Vid tolv kom någr vikjsö brudar. Jessica, Maja och någon annan tjej. Dock var vi tvugna att dra precis när dom kom. Somnade vid ett och nu ska jag börja fixa mig. Vi ska nämligen träffa dalmåsarna idag igen. Klockan ett, så jag måste skyyynda.




Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback