25 to life

2010-09-21 @ 18:46:48

Okej. Jag måste skriva, sry om ni får ta alla mina ångesttankar men det är ni som väljer att läsa. Sååååå ... jag har en fråga. Brukar ni ofta känna er typ ... tomma ? Alltså ni vet inte om ni ska gråta, skrika, skratta eller typ deppa sönder ? Helt ärligt brukar jag fanemig känna så ganska ofta. Det stör mig en aning. Oftast slutar det med att jag stirrar helt tomt och börjar böla i min ensamhet eftersom mina tankar alltid faller åt en person när jag är nere. Då blire ännu värre, vilket i hate! Det skulle vara lite najs om man typ började skratta när man är nere. Fast nej ... fett töntigt. Sitta och skratta helt ensam sådär. Låter ju inte helt normalt va. Nej, men som just nu. Trubbel om man säger så, and i don't know what to do. Skrika ? Okej, det har  jag redan gjort lite. Gråta ? Skulle inte tro det va. Skratta? Öh, gör mig på det humöret så. Deppa sönder ? Låter ganska lockande känner jag. Aa, där har vi det. Tack för stödet bloggish!  HEjdåååå


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback