working day and night

2010-10-29 @ 15:10:54
Fa-an va najs folket! Det är fredag och lovet är pågång! Är så extremt taggad faktiskt. Dessutom är min mens typ slut, så kan äntligen knulla!!!!! Hahaha ... skämt osido. Har sånna här lösanaglar på mig nu. Känner mig allmänt handikappad, då det känns som jag har vikter på fingrarna och är rädd att dom ska hoppa av hela jävla tiden. Ska man verkligen gå runt såhär alltså ?! Det är inte min grej att vara försiktig ... Nämen är lite trött på svarta slitna, så kör på fräsht fransk manikyyyr. Aja, ska iaf snart träffa denize och vi ska ta en tripp till solariumet. Ja, vi kör nu några gånger innan lördag. Brukar aldrig sola annars. Efter det drar vi in till stan för bio med en massa fina vänner! Sen vet man ju aldrig vad som händer. Dennizz sover nog här ikv.
HYPEAD B--RUUUUD



snygg man är, posarN. Där ser ni också coooola naglarna. Anteckna!


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback