sippin sizzurds in my ride

2010-10-27 @ 23:02:41

''HEJ HÖRDE ATT ...'' HEJ GÅRE BRA OM ...'' HEJ, KAN ...''
 DET ÄR HELT JÄVLA PACKAT NURÅÅ.

Lär mig säga nej ? Nejmen honestly ... Alla är så söta och snälla att jag bara måste säga ja!

Herregösses, förlåt mig för mitt mensiga humör men livet är inte lätt ibland. Eller jo, det rullar ju på som faen, men alltså coome on. Jag skiter fullständigt i dom dära nobelfrågorna. Gör dom imorn innan utvecklingsamtaler, som jag i förövrigt fruktar lite. Balonghuvudets blick ... wäää. ''Nejmen det här ser väl ganska så bra ut tycker jag ... du ska vara nöjd''. Nöjd my ass ?!
Så aa .. annars då? Ska in till stan imorn med några(eller en?) och köpa det sista inför helgen och så är jg jävligt sugen på att bara bränna lite cash... kanske passar pårå! Och annars vill jag bara mysa ner i min säng med en myspojke och soviiii. Eller något?




ibland överträffar hon mig med ... ibland alltså.


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback