i'f i could erase the pain

2010-10-18 @ 21:07:04
Är fortfarande på lite halvtaskigt humör, så ska försöka att inte skriva värsta grova inlägget. Höhöhöh, kommer jag klara det tro ? Eller kanske inte ? Nämen det är lungan brushan! I'll make it. Har ju en massa fans att tänka på ... (Mollan). Ellie Goulding från lugna ner mig. Yepp, så kör vi på. Satsare.
Annars då? Hur gåre med livet bloggläsare? Själv har jag fan en stressig och fullspäckaad vecka framöver. Ska på någon gymnasiemässa imorn som man inte får missa. Efter det blire nog hem o plugga. Sen de andra dagarna äre kyrka, fika och plugg hit och dit. Men det är bara kötta liksom.  Aamen nu ska jag sluta tråka ut er med mina meningslösa ord. Ha en bra kväll allesammans! Bli inte sjuka

Kommentarer
Postat av: Anonym

första kommentaren !! :D



skoja haha!

2010-10-18 @ 21:08:21

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback