if i could be like that

2010-10-14 @ 17:11:20

Fan va jag vill flytta hemifrån alltså! Helt galet taggad på det egentligen. Jag och Denize. I en egen lägenhet. FAN va soft. Spritskåpet fyllt till tusen, garderoben likaså. Nycklar till alla polers som vill fyllecrasha. Köket fyllt med nutella, gorbys och cola. Förkrök varje helg. Ljudisolerade sovrum. Stora, feta högtalare med musik på 24/7.
Dock äre ju nästan så nu in my house. Folk kommer och går hela tiden. Jag funderar på att sätta öppettider på ytterdörren alltså. Ni som känner mig och denize, vet ju lite hur det är. But i like it. Oftast.


pannkaksdagen. Inte slitna alls


Kommentarer
Postat av: Philippa

Hahaha! Låter bra med öppettider! När får man komma? ;)

2010-10-14 @ 21:55:03

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback