hey boy hey girl

2010-10-04 @ 14:33:46
Har skrivit en hel sida krönika nu. Hoppas på guuuud att det räcker för orkar verkligen inte skriva mer. Har sträckt ut allting så extremt mycket så det är töntigt. Höhöhö, thats how we do it in stockholm! Rökning, alkohol och dagens samhälle fick bli det lyckliga ämnet. Skrivet så gulligt och puttinuttigt, hihih. Nämen har också pluggat lite spanska, problemet är dock att jag inte vet vad jag ska plugga på. Dampiiiiish. Måste snackisch med min spanishteacher. Göre imorn. Annars då ? Allt bra ? Jarrrå. Får dock ännu mer damp eftersom jag vill träna och röra på mig men får icke pga min damphals. Damp. hejrååå


HAHAHAHA BELLAAAAN, sötnos. lonely


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback