.

2010-10-16 @ 19:00:44
jag vill ha - en fin pojkvän
att jag inte gillar - lakris
att jag har - en förkylning på g
att min senaste kyss var- Igår
att min första kyss - oerfaren
att jag avskyr när folk snackar - om saker som inte hänt
att kärlek är - oftast väldigt fint
att jag gillar att - sjunga
att jag alltid kommer att - den mobbade, sårade daniella.
att sist jag grät var - till en film
att min mobiltelefon är - BÄST, SNYGGAST, NYAST OCH RIKTIGT MOBBAD
att inatt - sov jag på en tunn madrass
att när jag vaknar på morgonen - knullar jag livet.
att innan jag går och lägger mig - ber jag en bön för dig.
att idag har jag - gått up x antal kilon
att i kväll ska jag - till en granne
att i morgon ska jag - försöka undvika söndagsångest
att jag hoppas - på att du inte kommer svika mig
att nu ska jag - snart öppna dörren för ellinor och bellan.

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback