caught in a change

2010-10-19 @ 20:02:58

Överdos på tankar. Kan man få det tro? Helt seriöst? Kan man få det har jag fått det. Så mycket att tänka på men så lite tid. Livet, kärlek, döden. It all spinn's round and round. Abstrakt kärlek ? Död ? Gymnasieval ? Plugg ? Fuck it all säger jag bara. Tankarna bubblar över och jag vill inte vara ensam. Vem som helst. Lämna mig inte. Vill inte tänka. Men ibland, är det det enda jag vill. Vara ensam. Lämna mig. Dubbelmoral ? Hell yeah. Vet inte vad jag vill längre. Vill träffa dig. Ändå inte. Eller jo, det vill jag. Till tusen. Men nej. Får inte.
Nämen hörrni, nu ska vi sluta med alla galna, knäppa, underliga tankar. Då blire bra deppmode åt hela slanten. Har mer skratt än tårar! Livet rullar annars på bra!


Kommentarer
Postat av: clara

svar: du går i vinstagård va? :)

jag vet inte vilka bilder du menar? är det dom som ligger under kategorin "inspiration" eller? (:

2010-10-19 @ 20:57:10
URL: http://clarastyle.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



Hoppas du får en toppenkväll :)

2010-10-19 @ 21:33:46
URL: http://vadfanskajagheta.se

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback