livet leker när man steker

2010-11-25 @ 18:55:16
Efter denna jävla idrottinlämning börjar fan livet. Helvettesveckan är imorn officielt slut, och jag hoppas verkligen på en lyckad helg. Startar den med knytis imorn med bästatjejorna. Efter blire troligen utgång och innan ska jag, Ellinor, Denize och Bellsu fixtrixa hos mig. Fan va glad man e. Nästa vecka har vi dessutom två veckors projekt som troligen kommer bli chill och kul. Sista veckan skiter jag i och gitta till thailand. Nu skiter jag i allt jag missar här hemma. Skiter också i att bror inte ska med, och att jag ska tillbringa två, nästan tre veckor enbart med mamma och pappa ... jag ska fekka sönder med thaihoror. Och bli brun. Och blond. Och få aids. När jag kommer hem ska jag spåra med älsklingarna. Taggad på livet daniella ? Alltså typ. Dessutom är det ladies på östermalm typ nu. Wieee


denniiiz i spanien. Hon i kjol alltså ..

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback