två veckor imorn

2010-11-30 @ 23:19:30
fan vad vi ska göra thailand bra. Äckligt otaggad förrut, men nä nu jävla kör vi. Ska hitta mig en chompis och festa sönder. Shoppa gaaaal1 mycket ska jag också göra. Fatta sitta på stranden med en breezer och steka sönder med mammsen. Höhö, klyschigt. Alltså wää vill åka nu. Komma bort från detta skitställe liksom. Bort från kylan. Människorna. Dramat. Bajset. Till värmen, underbarhet säger jag bara.
Dessutom längtar jag fett mycke till gymnasiet. Vill gå inne i stan så man lär känna nya. Komma bort från detta stället där med. Ska nog också bo hos farmor och farfar då man börjar tidigt. Hos melissa också för den delen. Gaaaa, låt tiden gå fort please!


Kommentarer
Postat av: Melissaaaa

taggaaaarå!

2010-12-01 @ 19:34:27
URL: http://scholz.blogg.se/

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback