one dream

2010-11-27 @ 00:38:02
Snackade drömmar under kvällens dröm. Helt sjukt hur sjuka drömmar man kan han. Damn liksom. Thea om sin jävla troll som dödade sin familj, och denize som kopierade min hugo rosas dröm. Här han ni en av mina andra coola drömmar, den här var dock leskig:

Jag och en FETT SNYGG kille stod under en palm i thailand. Vi skulle ha sex, men dåååå helt out of nowhere springer han upp i palmen med mig på! Ni vet som i twilight. Galet. Så springer han ut på en gren(min palm hade grenar). Grenen böjs ju längre ut vi kommer, och tillslut hoppar han ut i luften. Jag skriker som en jävla kossa helt panikslagen. DÅÅÅ faller vi ett jävlans tag för vi var tydligen uppe på ett höghus helt plötsligt. Så vi faller ner från höghuset, och landar i en pol. Där var det typ slut ....
Var bara tvungen att berätta, höhö.

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback