let me know when we get there, if we get there

2010-11-09 @ 09:07:49
Morniiiiing! Ska snart byta om den äre skola och idrott som gäller. Idrott är fanemig min starkaste del ... tyvär. Önskade att jag va en sån där hurtbulle coh sprang runt som en pigg kyckling med världens bästa kondis. Men naej. Nu blir man trött av att resa på sig. Typ ... Tur att idrottsläraren inte hatar mig iaf. Bara ta på sig leendet! Hehe. Sen har vi svenska med världens lebbigaste lärare. Äckligt mensig och allmänt bitchig. Lesbisk är hon också. Tillsammans med en lärare som hatade mig från första skoldagen. Om jag kunde skulle hon varit krossad vid detta lag. Tur bara att vi inte ha henne i något ämne. Moahaha. Aja, nu börjar allt ointressant bara flyga ut ur mig. Hejdå sålänge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är Emmatilslammans med ÅSA??? :D

2010-11-09 @ 11:04:41
Postat av: Daniella

JARRÅ ;)

2010-11-09 @ 17:59:35
URL: http://dskoglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

OFTA HAHAHAHHAHAH!!!

2010-11-09 @ 21:43:28
Postat av: HEHE

Meeen fjortis!

Låt folk vara som dem är lilla gumman, du kmr snart mogna upp och inse.

HAHA

2010-11-12 @ 17:24:28

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback