Visste du ..

2010-05-05 @ 17:17:16
att jag vill ha - sommarlov och en härlig pojke!
att jag inte gillar - facebook just nu.
att jag har - en walk-in-closet.
att min första kyss - var på en dubbeldejt med Ellinor och våra boys.
att jag avskyr när folk snackar - och sedan inte står för det.
att kärlek är - för det mesta, underbart!
att jag gillar att - umgås med trevliga personer.
att jag alltid kommer att - vara min brorsas syster.
att sist jag grät var - i lördags.
att min mobiltelefon är - en tegelsten.
att inatt - sög jag av dina förfäder.
att när jag vaknar på morgonen - somnar jag om.
att innan jag går och lägger mig - tänker jag på mitt liv.
att idag har jag - skrattat åt en mus.
att i kväll ska jag - göra ansiktsmask.
att i morgon ska jag - ha spanskaprov utan Joanna.
att jag hoppas - på att det ska gå bra.
att nu ska jag - sjunga.

Tagen från älsklingarna Melissa och Joanna.

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback