ImmseVimmseSpindel

2010-05-17 @ 17:41:46
Alltså FYFAN! Jag satt ute på balkongen som sagt. Chillade galet. Solade. Checkade in klänningar. Facebook. Njöt av livet. Då det helt plötsligt ramlade ner en liten SPINDEL! På datan! Från taket! Sidådär en cm STOR! Så där sprattlade den omkring på tangentbordet. Jag fick såklart flipp, eftersom jag har en EXTREM spindelfobi. Sprang iväg till pappa som fick hämta datan och allt annat. Sitter nu alltså i SÄKERHET inne. Kommer fan inte kunna sitta där ute på ett tag. FANFANFAN .... Usch alltså. Sitter nu och det kliar i hela kroppen, så det känns som om jag har spindlar över hela kroppen. Bajs.
Nejmen nu låter jag som en liten fjorre ... vilket jag är, men aa. Ska lyssna på joannas nosalgi'lista ett tag till, och förhoppningsvis glömma det där äckliga, lilla, snabba, spindenl.


Typ sådär såg den ut ..


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback