Hard work work

2010-05-29 @ 18:25:01

Igårkväll drog jag till Felicia. Där var det fest. Kärt och skönt folk, dans och lite för mycket kan beskriva kvällen. Dock kom hennes föräldrar hem runt tio ... Men det blev ändå hyffst bra iaf. Haffade upp Martin brushan på vägen hem så han skjutsade hem mig. Thaaaaanks! När jag kom hem deckade jag i garderoben och dushen innan jag lyckades ta mig till sängen. Hahahaha ..... Roligt detdär.
Idag har jag varit på Solvalla och jobbat med brudarna Jenny, Joanna och Melissa. Stod vid sin egen ingång och höll vakt typ ... Skaffat mig en ny bästavän också. Dock vet jag inte vad han heter ... bara att han var jävligt full och letade efter sin flintskallige, tjocke vän i sina bästa dar. Gamlingar är roliga. Casper och Viktor (Victor?) kom förbi också och höll mig sällskap. Trevligt, trevligt. Nu är jag helt slut och behöver viiiila.
PUUUUSSS


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback