Fan alltså, den bruden är grym!

2010-05-26 @ 18:46:43
Daniella. Jag skiter i vad din pappa säger, jag tänker inte sluta umgås med dig, för det kommer aldrig funka. Får panik efter bara några timmar utan att höra av dig, du och jag är så jävla lika. Lika jävla kräsna, lika jävla dålig humor, lika jävla familjer, lika rakt igenom bara. Och vad fan ska vi sluta umgås för? de...t finns inte ens i tanke att det skulle kunna gå. Vem ska jag komma till dom kvällarna jag blivit utslängd hemifrån? vem ska stå i dörröppningen i mjukiskläder och säga att jag får sova över? Vem ska jag ringa på nätterna och snacka skit med? Vem ska jag vara mig själv med? Vem ska jag prata om en penna med i sisådär en kvart? Till vem ska jag gå efter skolan och göra chokladbollssmet och titta på TyraBanks-show? Vem ska jag garva åt när menshumöret flyger fram? Jag älskar det du är, en riktig vän. En sån som alltid sätter andra framför sig själv, en som alltid ställer upp om så behövligt. Jag älskar dig.

// Denize


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hoppas du får en toppendag <3

2010-05-26 @ 19:03:56
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Spy-Mollan

Asså ni är ju bara för underbara mot varandra! fick faktist en liten tår i ögat, Puss på er <3 :')

2010-09-17 @ 23:19:48

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback