Partey baby

2010-03-07 @ 00:35:20
Ja, jag och Joanna drog till en fest här i tomma kälvesta. Lärde känna mycket nytt folk och hade galet roligt. Blev inte mycket dricka alls, dock kommer allt fram nu. Men det får man leva med! Allt kommer inte när man vill. Blevdessutom galet mycket dans, riktigt härligt! Det började med att det var ganska tråkigt där, hos Hanna som vi va hos. Sen kom typ alla från skolan, då blev det lite mer drag. Sen vid halv tolv var alla tvugna att dra, så då drog vi.




Kommentarer
Postat av: Alexandra

sköna festbilder:D



föresten, jag har dig på min bloglovin.. gjorde ju en bloggpaus för ett tag sen så undrar om du fortfarande har kvar mig?:) Annars får du gärna lägga till mig igen om du gillar min blogg!:)

2010-03-07 @ 06:45:45
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: jenny

Haha ebba älskling vad söt du är :')<3

2010-03-07 @ 10:41:57
URL: http://jenzi.webblogg.se/

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback