Long, long time ago

2010-03-22 @ 13:21:28
Vaknade av en massa jävla buller och dunk på taken. Snön har nämligen smält och läkt igenom vårt tak och in i huset, så dom ska väl fixa det antar jag. Fick inte världens bästa väckning direkt ... bra jobbat! Nu sitter jag iaf med en ansiktsmask och chillar galet. Ska snart börja fixa mig, eftersom Denize kommer runt tre. Jag ska tvinga med henne ut, för nu är det sådär fint väder igen! Måste verkligen ta vara på vädret, imorn kanske det snöar ...
Måste också prata med farmor idag. Ska kolla om jag kan komma och praoa på onsdag, då kommer nämligen städarna klockan åtta! På morgonen! Lacka sönder på mamma när hon sa att hon tog den tiden. Suck.

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback