Cold fucking night

2010-03-22 @ 12:39:17

Hej sven! Gårdagskvällen var ... typ ganska annorlunda. Började på röda med Ritzler och Alex som sagt. Dock hade vi ingen tändare till vp:n. Total fail. Hade sex ofungerande tändare ... Vi ringde runt typ alla som bodde i närheten, men ingen hade tändare. Då kom Max och Johan, men deras tändare fungerade inte heller. Vi brände tillochmed upp denize strumpa för att få igång kolen. RIP Denize strumpa! Dock luktade det hemskt efteråt. Äcklig fotsvett! Haha. Efter ett tag då vi insett vi inte kommer få igång vp:n drar vi hem till Alex. Eller rättare sagt så springer vi hem till han. Sjuuukt jobbigt, men lätt värt det. Hemma hos Alex var Ritzler tvungen att jävlas med mig, han tar min mobil och Alex håller fast och brottar ner mig. Omogna grabbar. Aja, efter ett tag där gick vi hem! Gååår! Från Nälsta till Kälvesta! Sjukt! Så nu är jag nöjd med mig själv eftersom jag har typ gått ner ett kilo från igår! Dock kom jag hem en och en halv timma sent, men äääääääsch.



förlåt Denize, men ditt ögonbryn är så FAIL! Hahaha! =)


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback