Abstrakt

2010-03-23 @ 22:01:58
Denize kom hem till mig och berättade om sin hemska dag, kärleksproblem och lite allt möjligt. Bara sitta och ta emot helt enkelt. Sen fick vi för oss att baka tigerkaka. Den blev jävligt lyckad till skillnad från hur vår förra chokladkaka blev. Så satt och åt den till äppeljuice i vinglas. Haha, fråga inte varför. Efter det gjorde vi inte så mycket.
Imorn åker jag till farmor och farfar klockan åtta på morgonkvisten. Städarna kommer åtta, så orkar inte vara hemma. Ska praoa hos dom vid ett, så får bo hos dom tills dess. Kommer nog hitta på något sätt att roa mig med, vad är frågan. Aja, sen mot kvällen är det kyrka. Kommer förhoppningsvis hinna blogga mellan prao och kyrka, om jag inte äter middag där och sen dirr till kyrka. Men det återkommer jag med.


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback