Above the rainbow

2010-03-02 @ 11:52:43
Tjingeling allesammans! Om någon timma drar jag mig till bussen och sen vidare till stan. Måste köpa något, har inte inkasserat mig något nytt på alltför länge. Förövrigt så har jag rejält med klädkris. Hittar inget nuförtiden. Kanske beror på att jag inte har så mycket hemma. Allt är hos Joanna och Denize, haha.
Gårdagen då .. Tittade på The ugly truth i min ensamhet. Den var ganska bra faktiskt. Sen somnade jag halv ett eftersom en förvirrad Denize ringde mig vid ett. Follow your heart, darling. Så slocknade dirr efter att vi hade lagt på typ.




I jakt på Joanna och Denize. Har man tråkigt så har man, fastnar inte på bild idag. Blääh.


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback