visste du ...

2010-06-22 @ 00:03:38
att jag vill ha - sällskap just nu.
att min senaste riktiga kyss - var under ett täcke.
att jag inte gillar - när någon sviker en.
att jag har - väldigt fina vänner.
att min första kyss - var bara för att.
att jag avskyr när folk snackar - bakom ryggen på en.
att kärlek är - oftast riktigt, riktigt fint.  
att jag gillar att -  få söta sms
att jag alltid kommer att - finnas för dom som jag älskar.
att sist jag grät var - häromdan. 
att min mobiltelefon är - på reparation.
att inatt - släppte jag in Denize.
att när jag vaknar på morgonen - vill jag att solen ska skina.
att innan jag går och lägger mig - släcker jag lampan.
att idag har jag - träffat på Sofia som jag har saknat.
att i kväll ska jag - göra något roligt.
att i morgon ska jag - vara med Joanna.
att jag hoppas - på ett fint sommarlov.
att nu ska jag - snart lägga mig.

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback