Retarded_kamel

2010-06-02 @ 21:43:01
Alltså jag förstår inte hur mina efterblivna läsare läser min blogg trots att jag aldrig uppdaterar ? Ja, jag är väl speciell, som sagt. Hihihihi.
Aja, dom senaste dagarna har jag varit med Denize, Ellinor, Casper och mina andra peeps. Idag spacklade jag och D hennes rum. Vi ska starta en spackelfirma, för det va gaaanska så roligt. Tänk er att släga ut era aggritioner (?) på den lilla spackelklumpen i väggen. Aja, ni förstår nog inte. Men under hela spackeltiden snackade vi om våran humor, alla våra intärna skämt, och våra upplevelser för Denizes papi. Tror du att han fattade ? Naej ... skulle inte tro det va.
Hehe, aa. Dagarna har varit roliga. Trevliga. Nej, nu orkar jag inte blogga. Får se om jag bloggar imorn, när jag kommer hem eller något. Taggar till Cappelito efter skolan, OM ni undrade liksom!!! KISS MY HAIRY,  BIG ASS :)

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback