livet är som en brustablett ... det löser sig.

2010-06-03 @ 20:39:16
Hej bloggen!!!! Älska livet just nu eller vad säger vi ?! Solen skiner som satan, brännan börjar komma fram, betygen är fanemig bra och jag har de personerna jag behöver.
Dagen har bestått av solande, solande, chill och solande. Har typ inte gjort ett skit på lektionerna, haha. Efter skolan fick jag skjuts till spånga av käre bror Simon, sen bussen till Casper. Där satte vi på Final Destination 4 som va jävligt bra. Resten av kvällen tog vi det bara lugnt. Mysfaktor på hög nivå. Kom hem för någon timma sen och åt middag. Nu ska jag vara datanoooooerd. Puz.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pratar du om Casper Malmgren när du säger Casper?

2010-06-04 @ 17:01:58
Postat av: Daniella

Nej :)

2010-06-04 @ 17:08:40
URL: http://dskoglund.blogg.se/

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback