boring times

2010-02-19 @ 21:53:00
BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln:
Ja
Gnälla: aa, hemma
Skrika: nja beror på :P
Sova: så mkt som de går
Ha ångest: ibland
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: har hänt
Drömma mardrömmar: íbland
Drömma sexdrömmar: de du ;)
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: jag försöker ingenting, är mig själv
Klä dig i svart: ja, ganska ofta faktiskt
Gå till kyrkan: Alltid på onsdagar
Gå i skolan: 5 dagar i veckan
Röka: nej
Ljuga: Vita lögner.
Hata folk: finns några
Lita på folk: några få
VEM:
Saknar du: några faktist
Vill du döda: ingen
Rörde dig sist: mamma
Vill du slå: haha mamma
Kysste dig sist: Filip
Kramade du sist: bror
Vill du prata med: några :)
Skrek du på sist: mammsen
Vill du vara som: Mig själv
Sårade dig sist: nämner inga namn, dom vet det själv
Vill du bli galet full med: brudarna!
Gjorde dig riktigt glad senast: komr inte ihåg
Fick du sms från senast: Filip
Ringde dig senast: pappa
Är snyggast på jorden: -
HAR DU:
För många vänner:
arå ;)
Förföljelsemani: haha ?
Tvångstankar: faktiskt inte
Någon annan psykisk sjukdom: hoppas jag verkligen inte
Någon fysisk sjukdom: nepp
Någon skada: inte det heller
Färgat håret: blont, brunt
Brutit några ben: nej
Några piercings: Naveln och öronen
Egen dator: yes
Bra självförtroende: oftast
Kysst någon: ofc
Sagt jag älskar dig till någon idag: tror inte det 
Bjudit ut någon: nepp
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: Ja
Lämnat landet: Semester
Tuttat eld på nått: Nej inte riktigt
Gjort något olagligt: hehehehe
HUR:
Går du: sexigt!
Svarar du i telefonen: "Hallå?"
Fördriver du tiden: nörda framför datan
Mycket pengar har du: 300 kanske
Tjänar du pengar: barnbidrag
Ofta diskar du: never
Ofta städar du:  plockar undan lite då och då
Många stör du dig på: några
Ofta träffar du din familj: hela famlijen: helgerna
TROR DU:

Att du kommer bli något: ja föfan
På gud: Nje
På rymdvarelser: ne
Att folk tycker om dig: jadå
På ett liv efter detta: aa
Att fiskar kan tänka: absolut
Att du kommer leva länge: jag ska få brev från kungen!

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback