I fell in love with an alien

2010-02-20 @ 18:45:59
Just nu sitter jag och steker framför datan med en sprite och oreokakor. Min middag blev lite äggröra, haha! Min enda sociala kontakt är max på skype och joanna på msn. Är nämligen hemma .. ;)
Idag har jag varit i kista med familjen, åt lunch där sen släppte dom av mig i vby. Där gick jag till Denize och fick vänta på henne i en och en halv timma. Gosh .. Sen gick vi runt i vby och träffade på lite olika trevliga personer. Gjorde inte ett skit i vby förutom att äta på donken och kolla i lite affärer. Efter det drog vi hem till Denize igen och jag gästbloggade i hennes blogg. Skillz jag har! Hon har säkert fått hundra fler besökare pga av det inlägget .. Naat.
Kvällens planer är tyvär tragiskt oklara.




good shit


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback