Det kommer dagar

2010-02-19 @ 23:52:49
Fan. Nu har jag suttit och lyssnat på FonkyFresh, Denbo och Rmk i typ några timmar. Riktigt deppmusik och påminner mig av den dåliga tiden av sexan. Eller, dålig och dålig, var bara lite utstängd av halva klassen (brudarna) .. Hehe. Hade riktig jävla tur som hade mina killar. Älskar er! Som sagt så kan jag inte sluta lyssna på denna svenska rap. Vet inte varför .. men tänker bara tillbaka på tiderna då allt var till viss del bra. Visst, man var fjortis då, men det var en av de roligaste delarna i mitt liv. Man tyckte man var snyggast, bäst, smalast, sexigast och ja i princip allt. Man brydde sig inte om att folk sa att man var fjortis eftersom man bara körde ändå. Kommer ihåg alla tider i omklädningsrummet med Bell och Sofia, filmkvällarna, alla utekvällar i kälvesta och speciellt varma stället med gänget. Haha, kommer också ihåg alla jävla pa namn. Ohds, sufijah, bell, grymtball, asball, eeli, woerdner .. and on and on. Herregud säger jag bara! Aja, detta blev värsta minnesinlägget känns det som. Men, its my blog and i write whatever i want to!

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback