Alla hjärtans dag

2010-02-14 @ 12:04:07
Jadu, gårdagen blev inte så hemsk trots allt. Jag drog ut vid tio med Maria och vi begav oss till Filip där också Fabbe, Rasmus och Fredrik va. Där chillade vi galet i hans källare framför en film. Drog ut vid halv ett och fick vänta vid busshållsplatsen i tjugo min efter Marias buss. När vi väntade där körde det förbi två polisbilar som stirrade som fan. Man undrar ju vad som har hänt, sällan jag ser en polisbil i kälvesta .. Aja, kom iaf hem strax efter ett. Övertalade dessutom pappa till att få vara ute till ett nu också. Blev ännu gladare efter det.
Så kvällen började totalfail, men slutade faktist ganska bra. Idag ska jag på bio med familjen ... Ska se snabba cash. Har hört att det ska vara rätt grym! Wellwell, vi hörs bloggeeen!

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha galet alltså ;)<3

2010-02-14 @ 13:01:39

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback