1613

2010-02-11 @ 16:13:14

Skoldagen var chill. Gick till syster under bilden. Fick super godkänt. Plus att min rygg är mycket bättre. Är bara fem grader sne, förrut var den tio grader. Improvement! Wellwell, tog det ganska lungt hela dagen, förutom på idrotten då vi körde boxning. Alexandra och jag peppade varandra som fan och skrek: Tänk att du slår en du hatar, en riktig bitch! Skriiiik! Haha, känns så jävla mycket bättre då! Är nu väldigt stolt över min prestation på idrotten eftersom jag gav tyyp järnet.
Efter skolan drog jag och Alexandra till vby. Jag köpte en bh och lite andra nödvändiga saker. Ett donken besök hann vi med också! Nu ska jag lyssna på musik, tjing!


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback