vi är de tre bästa vänner någon kan ha

2010-12-03 @ 14:18:58
Fett misshandlad av aber och alex i skolan idag .. beskiven och sårad daani. Yeyeye intressant jag vet. Sitter nu i tvrummet med simon och denize. Tittar på bakssmällan. Extremt roligt att höra parets efterblivna garv typ varje minut.
Ikväll tror jag melissa sover hos mig, och imorn drar vi in på öppet hus klockan elva på morgonen! Elva ja! Damn alltså vi kommer döööö. Aja, slitna brudar goen wild i guess. Nu ska jag back to reality så hörs vi seeeen! PUSS



dom är tillsammans och sitter liksom flera meter ifrån varan ... grattis och gratulerar. Aja, thats hos we doo it :D :D :D SIMON ÄR SÖT. DENIZE OCKSÅ FÖR DEN DELEN...

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback