puss

2010-12-15 @ 13:09:43
Snart åker vi till Arlanda. Om en timme eller något. Har tyyyyp packat klart nu. Tror jag. Mellan landar i någon cepestad i Österrike, och spenderar två timmar där. In the middle of nowhere!!! Gosch. Är fett rädd med tanke på att jag och deniz satt och snackade om hur det kommer vara i Österrike. Hehehe aa, kult. Tänk er en horisont med fallfärdiga hus som kommer rasa om man andas på dom. Jag och morsan står där, in chock. En soppåse kommer rullandes som i vilda västern. That's it. Vi hyr en stol och somnar någonstans. Wei. Sen rullar vi vidare till Bangkok. Kommer vara där halv elva imorn bitti. Yey ... Har vi internet på hotellet kan jag troligtvis blogga, annars hörs vi om några dagar!


sexiiiiiii boi. Melissa bakom kameran: Oh baby, mer mer. Posa!. Ut med rumpan! Tuttarna! Grrrr.
Lyckades jag?: JAAARRÅ, haha eller?? Epic

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback