.

2010-12-14 @ 23:43:32
Önskar att jag kunde säga att jag har allting klar inför imorn så att jag bara kan slappa hela dagen imorn. MEN ICKE. Packningen är väl ganska klart ändå, fast nä. Har ångest också för hur mycket jag kommer sakna alla. Denize, Max, Isabelle, Ellinor, Melissa, Simon, Sofia och många jävla meeeeeer! Gaaah alltså! Men ska schteka bort saknaden, höhö. Vill också meddela att jag inte har nå kompis kvar på mobilen så kan varken smsa eller ringa. Om ni försöker nå mig liksom, ring dåå!
Nu på kvällen har jag fått lite socialt umgänge. Denize kom ju förbi. Skööööönt. Har inte träffat bruden på AGES! Vi typ gjorde det vi brukar göra, sköna oss. Nämen vi lagade middag(gorbys och fruktsoppa), paradies hotel, och lite annat skit. Hon tog typ halva min garderob också. Tjeenare. What to do.
HAHAHA orkante, vi satt och diskuterade fruktsoppa i typ en kvart. Vi har nämligen två olika sorters fruksoppor. Då satt vi och diskuterade vem som var bäst. Jag tyckte den ena var bäst eftersom den var lite vattnigare och hade mer fruktsmak. Denize var dock sugen på lite krämigare konstisens så hon tyckte den andra var godare. Fan intressant det där. Dessutom var min favorit bäst enligt innehållsförteckningen. ELLEEEER.
Whatever, nu har jag tråkat ut er nog. Hörs imorn, tjaaarrå

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback